busbil etkafa valla sıcaklık olarak çok güzel akşamları biraz serin oluyor ama yağmuru çok berbat Antalya’nın 🥲
busbil etkafa tabii yağdığında tam yağar, 1 saat yağsa bile alt yapı çok kötü olduğu için yollar taşıyor
coldplayy busbil O yağmur tam başladığı sırada otobüsten inip, kampüse yürümem gerekiyordu😂 sırılsıklam olmuştum, şemsiyemde vardı🙈