Bebeğim 5 ay 3 günlük . Son 10 gündür iştahı yok , ara ara huzursuz , çişini az yapıyo hatta turuncu lekenme oluyor . Sizce 5. Ay atağı mı , diş mi ? Mama içiremiyorum uyuduğunda 60 ml ancak içiyor normalde 120 ml 3 dk içinde bitiren bi bebekti . Sizde süreç nasıldı ?