Merhaba anneler. Oğlum 3 ay 22 günlük. Yüzünde 2 aylıktan beri kuruluk ve egzama vardı. Meme reddi yapınca verdiğim Bebelac mama egzamayi arttırdı. Kakasi mukuslu ve bazen kan görüyordum. Sonra kan ve deri testi yapildi ve alerji çıkmadı doktor bana istediğini yiyip içebilirsin dedi ama ben emin olamadım. Ek gıdaya herkes yogurtla başlıyor ben ne ile başlayacağım ve paketli gıda falan tüketmisti dünde doktor öyle diyince ayran içtim vücuttan kaç günde atılıyor diyette neler yapıyorsunuz egzama hemen geçiyor mu ?