Beşinci ayına girdi bebeğim ama evden çıktığımız anda başlıyor ağlamaya arabada kucağımızda ya da bebek arabasında hiçbir şekilde susmuyor yabancılara ağlıyor kalabalığa ağlıyor misafir geldiğinde bile ağlıyor dışarı çıkamıyoruz çok bunaldım ne yapabiliriz aynı durumu yaşayanlar var mı