aden_26 Eger göğüs yaraniz yoksa emdiginde susuyorsa bol bol emzirin.emerken uyuduysa cok bekletmeden bebeyi çekin yatağına koyun ki o iş biraz zor oluyor ileriye dogru emzik yerine kullanma diye birsey yok aslinda,sizin kokunuzu istiyor,en huzur buldugu yer koynunjz.benim kizimda ayniydi 2 yasinda birakdim memeyi.emzik falan vermedim basda ama sonra pişman olmuştum, çünkü gece cok sık uyaniyordu.ama emzik bıraktırma derdimde olmadi vermedigim için.Agladigi her an emzirin bence obez olacak hali yok🥰🥰 Allah bagislasin evladınizi