kardelen1209 Kizlar bebegim 4 ay 13 gunlük pozitif ciktı ayriyetten eşimle bende oyleyiz geceden beri mahvolduk ya ateşim 39 dan asagi dusmüyo oksüruk baş ağrısi halsizlik cok kötuyuz
kardelen1209 uykularyalanoldu_21 teşekkur ederim evet herkes öyle şuan kızım iyi olsunda biz her türlu atlatiriz
kardelen1209 sevgi51 calpol verdi doktor gunde 3 kere yarım cay kaşıgı bide günde bi kere paranox fitil yarısıni verdim daha yeni bide az az su veriyorum çocuk doktoru onerdi çok gecmiş olsunn Allah acil sifalar versin