Normal tabi ki bebek bu annesi öyle oturup dakikalarca bi şeyle oynayamaz keşfetmesi lazıım. Benim kızım da 10 aylık yürüyor bi de oturup bi şeyle oynadığı max 5 dk o da böyle fazla görmediği ilgisini çeken bi şey olursa. Özellikle elektronik ev aletleri falan 😂 kitap okurken falan onun elini tutup resimlere dokunduruyorum öyle daha uzun dinliyor. Bi de tavsiyem oyuncakları her zaman hepsini vermeyin az oyuncak çıkarın arada bir değiştirin diğerlerini kaldırın öyle uzun süre görmeyince daha çok ilgisini çekiyor u unutryğu için