Mmm1234
Bize de vermedi doktorumuz , demir eksikliği olan çocuğu anlıyoruz , zayıf ve iştahsız olur demişti.
Ama ben diğerlerini dinleyerek başlamıştım
Yalnız sideferin asıl demir olan tozu içine koymadan vermişim aylarca 🙄
Ona rağmen 7 aylıkken testte demiri iyi çıkmıştı.
Mama karşılıyor yani
Siz de teste kadar bekleyip ihtiyaç durumunda başlayabilirsiniz.
Sideferin de içeriği temiz değilmiş zaten yine başlarsanız bestiron öneririm