Uykusuzluktan bayılıcam artık kızım 12.5 aylık ve gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum ilk gece çok ağladı yanında oldum sonrasında alıştı ama devamlı aynı saatlerde kalkıp ben kucağımda pışpışlayıp yatırıyorum yatırmaya izin vermiyor yirmi dk en az kucakta tutuyorum ama beşinci gün hala aynı saatlerde kurulu saat gibi kalkıyor çok uykusuz kalıyorum nasıl düzelir bu durum kesintisiz ne zaman uyur