Günaydın kızlar, bebeğim bugün 3 ay 23 günlük. Dünden beri grip boğazı ve genzi dolu ara ara öksürüyor. Baska bi şeyi yok çok şükür. Ben de serum fizyolojik ile buhar veriyorum ve burnunu temizliyorum sık sık zaten hemşireyim. Size iyi gelen başka önerileriniz varsa da açığım ne önerirsiniz?