40ı çıktıktan sonra bebeğim gündüz uyumamaya başladı, ben mi birşeyi yanlış yapıyorum yoksa bir sorun mu var bilemiyorum. Uyku eğitimi vermek istedim fakat eğitime 4. Aydan başlanıyor diye duydum. 0-3 aylık bebeklerin uyanıklık süresi 1 saat diyorlar benim kızımın rekoru 12 saat🥲 uyumadığı sürede sürekli kucakta gezmek istiyor, hareketli olduğu içinde silingi çok sevmedi. Çok yoruldum😕 varsa önerileriniz gündüz de uyutabilmek için hepsine açığım yeter ki bebeğim gündüz uyusun🫠