8 aylık olduk emziği bıraktı beni emzik olarak kullanıyo sürekli kucağımda memede uyumak istiyor uyor yerine yatırıyorum hemen ağlıyor sabahada kadar sürekli kalkıyor 4 dişi de çıktı bi yerinin de agrıdıgını düşünmüyorum ama her gece böyleyiz ne zaman geçer çok yoruluyorum uykusuz kalıyorum 🤦🏻♀️ tekrar emzik alırmı