Karanfil ya da tetagil tarzı diş etlerini rahatlatacak bir şeyler kullanmayı düşünüyorum ben o döneme geldiğimizde. Bol bol emzirip, ağlarken ve emzirirken de hava yutacağından gazı minimize etmek için sıcak koymayı düşünüyorum karnına, şimdi yaptığım gibi bebeğime. Henüz 3 ay 17 günlük ama 2 gündür dehşet huzursuz aynı sizinki gibi.