Kızlar benim bebeğim 5 bucuk aylık doğduğundan beri aynı gece uyumuyor. Yani şöyle 8 bucukta uyutuyorum çocuk 12 de emmeye kalkıyor sonra bi daha uyuttum diyelim 2,3 en iyi ihtimalle 4 te uyanıyor bir daha uyut uyutabilirsen. Yani uyutmaya çalışınca kıyamet kopuyor. Biz güne başlıyoruz bu saatlerde. Gece daha geç uyutmayı denedim aynı saatlerde kalktı. Bunu yaşayan var mı ? çevremde herkesin çocuğu gece uyuyor sabah 8 e kadar , emzirip tekrar yatırıyorum diyolar ben ne yaşıyorum böyle.. ne yapmalıyım yaşayıp çözüm bulan var mı