Doğum sonrası 40. gün soral taktırmıştım. 20 ay kadar oldu. İpi kaçmıştı ve ben bayadır biliyodum bunu. Son 20 gündür adet kanamam dinmedi 6-7 aydır da uzun sürüyordu. Çıkarttırmak için gittim. Daha önce konuştuk doktorla anestezi ile çıkartırız dayanamazsın çok canın yanr demişlerdi. Dün gittim önce çıkartmayı deniycem olmazsa anestezi ile alırım dedi. Resmen canlı canlı aldılar bildiğiniz inledim yani. Neyse 1 saat sonra ağrım fln kalmaöıştı. Gece sağ tarafım baya ağrıdı. Gece boyu ise midem bulandı. Hala da bulanıyor ve gaz problemim var. Başına gelen oldu mu normal süreç mi