Kızlar bebeğim 3 aylık aşıları geç oluyor sağlık ocağında aşı olmadığı için. Dün sabah 3. Ay kontrolünde bacağından yapılan 2 aşıyı yaptılar ama aşırı huzursuz uykusundan ağlayarak uyanıyor uyumuyo saat başı kalktı bu aşılar böyle yan etki yapıyor mu başka birşey mi var sizce