Kızlar dün akşam acil sezeryana alındım tansiyonum düşmedi ve sancilarim çoğaldı 36+4 doğum yaptım bebeğim 3800 50 cm doğdu kuveze gitmez dediler ama odada onu beklerken kötü haber geldi hızlı nefes alıp verdiği için kuveze girmesi gerekiyor dediler en fazla 1 hafta kalır dediler varmi başına gelen boğuluyorum sanki doğumdan çıktım kucagim boş kaldi ilk defa bugün görmeye gideceğim taburcu olunca 😔😔😔😔