Balloglumm Biz ilk başta devlet hastanesine gittik hatta karar vermiştik gün almaya gittik,İsmail başaran cocuk cerrahından öncelikle doktor daha erken olduğunu söyledi ( bebeğim hem peygamber sünnetliydi hemde 6 aylıktı) ve daha sonra ögrendim ki anestezi uyguluyorlarmış. Bebeği uzun süre aç bırakmak gerekiyormuş anestezi alacağı için, gönlüm razı gelmedi. Bende bir sünnet için çok pahalı bulmuştum miktari. Anadolu hastanesi ve şifayada sorduk fiyatlar o civardaydı. Bizim doktorumuzun sistemi çok güzel bebeğin rutin uyku düzeninden 1 saat önce gidiyorsun, bebeğin sünnet bölgesine krem sürüyor ,bebekle 1 saat vakit geçiriyorsun. Ofisi vakit geçirmek için çok güzel tasarlanmış. 1 saat sonra kremli bölge uyuşmuş oluyor ve bir iğne yapıyor.Sonra bebeğinizi uyutuyorsunuz, uyku odası yapmışlar. Bebek iyice uyuduktan sonra doktor bey sünnetini yapıyor. Benim bebeğim hiç hissetmedi uyanmadı uykusundan. Eğer çocuğunuz küçükse anestezi olayını iyi düşünmenizi tavsiye ederim.