dicle72 benim kızım şuan 4 aylık doğduğu günden itibaren hiç meme almadı 10 gün sağım yaptım verdim mama vermeyi düşündüm etraftakiler izin vermedi ama pişmanım keşke verseydim. Bir gün inat ettim akşam 5te başladım başını tutup göğsüme bastırdım canını yakmadan tabi ağladı almadı öyle böyle zorla gece 2 de aldı 3 gün sadece emdi hiç bir şekilde göğsüm dışında yemedi ama 15 günlükken tiroid olduğunu öğrendik hastaneye yattı o ara sütüm de azdı mama verdiler daha da emmedi sonra çok sıkıntı yaşadım tamamen kesildi yani tavsiyem kesinlikle kilosu iyiyse bir gün uğraşın bütün arkadaşlarım böyle tutturdu mama yerse zor alır en son çareniz olsun inşallah tutar çok acı veriyor bir anne olarak