cLearQueen benim kuzum da 3 ay 19 günlük. Banyoda sorun yok ama yatağa koyup üzerini giyinince ağlıyor. Düşünsene anne karnında kıyafet bez gibi sıkan şeyler yoktu. Sudan çıkınca bez bağlıyor kıyafetlerini giydiriyoruz sevmiyorlar haliyla ağlarlar çok normal. Emince susması da anne göğsü bebekler için sadece karın doyurma aracı değil ki sakinleşeceği en güzel ortam. Ben dikkatini çekecek şeyler yapmaya çalışıyorum üzerini giydirirken. Mesela bezini gösteriyorum ona seslenerek aaa cırt cırt kısmına bak ooo bezin ne kadar da büyük vs vs. Zıbınını göstererek anlatıyorum. Dikkatini çekince susuyor