4 aylık bebeğim son zamanlarda yani yaklaşık 1 aydır gece 11-12 de yatar sabah 7-8 gibi uyanırdı doktor gelişimi gayet normal elleme uyusun demişti. ama şimdi maksimum 3-4 saat uyuyor gece sonra emmeye uyanıyor. 4 ay atağı mı ne beladır bu? Çocuğa format atıldı sanki bişeyler oldu. Düzelir mi bu durum 🥺🥺🥺🥺🥺ne yapmam lazım