Ben hep düzensiz ilaçlarla adet oluyorum
Bu sefer ilaçsız oldu 5 ay sonra
4 gün tam anlamadım çok az leke gibi oldu 5. Günden itibaren çok yoğun kusura bakmayın resmen sürekli pıhtı atıyorum ve çok oluyorum normale göre
Ağrım yok
Doktora sonuçlarıma baktı temiz dedi hormon istedi onu gösteremedim daha