engel valla burdaki yorumlara bakarsak herkes fare zehri gibi davranıyor, ben burdaki yorumları okumadan önce almıştım kolik bir kızım var aralıksız hiç susmadan 5-6 saat ağlıyordu artık onun iyiliği için denemek istedim 3 aylık kızım , 4 damla verdim , yarım saat sonra uykuya geçti gece 12 den sabah 6 ya kadar uyudu , arada sadece kendim besledim . bir yan etkisini de görmedim çok şükür . normalde 10 damladan falan bahsediyolar ben 4 damla verdim belki o yüzden yan etki görmedim belki de bazılarının cocugunda uyku geldi ama cocuk yine de uykuya gecemedigi iciin iyice sinirlendi bilemiyorum ama ne çiş ne kaka ne ateş ne öksürük bu tarz bir yan etkisi yok bence ..