Biricikkizim Artık bu alışkanlığımı bırakmak istiyorum.Telefon elimden düşmüyor bu saat olmuş hâlâ telefonla oynuyorum.Ama telefonu bıraktığım da da sıkılıyorum yapacak birşey bulamıyorum.Sigara bağımlılıği gibi telefona bağımlıyim.Nasil bırakabilirim ?
zeynepoyku33 Biricikkizim kitap okuyun bi kahve yapın kendinize, eğer balkonunuz varsa orda kahve kitap keyfi yapın. İlginizi çekecek türde film varsa onları izleyin o şekilde belki biraz yardımcı olabilir
Mommyhann Biricikkizim bütün sosyal hesaplarınızı kapatmak bunun tek çözümü gerçekten cok vaktimizi alıyor
Biricikkizim nutellaa_ onları zaten yapıyorum :)ama isim biter bitmez çocuk uyur uyumaz sürekli tel elimde