essnsr Kızlar merhaba kızım 4 aylık şimdi biraz sünüklü kaka yaptı normalde günde 1 kaka yapar bugün 4. Oldu sanki biraz sümüklü gibi ben mi yanlış anlıyorum bu ishal mi oluyor acil birşey midir bi bakar mısınız lütfenn???
Beybisii_ essnsr yok bol bol emzir vücut susuz kalmasın ama baktın ishali arttı 10 15 kere çıkıyor WC Dr götür veya 4 5 gün daha sürerse gene götür şuan sadece bol bol emzir