Boşalma vs olmadı ama prezervatif kullanmadan oldu ve zevk suyundan bile tırsıyorum o yüzden ertesi gün hapı aldırdım 1 defalık kullanayım dedim içim rahat etmeyecek yoksa sizce fazla mı kuruntu yapıyorum ya? Doğum kontrol hapı içiyorum ama bazen geciktirdiğim için etkisi azalmıştır diye tırstım