adakussss Gamze225 dizden iğne ilaç egzersiz tedavisi son çare ameliyat . En önemlisi o dizi korumak zorlamamak zamanla toparlıyor
esilamom02 Gamze225 bende var hem çapraz bağ kopması menisküs 2 sene oldu hayla tedavi görmedim yürümekten korkar oldum aniden bacağım çıkıyor sonu ameliyat gibi ondan tedavi görmek istemedim
zeynep91 Gamze225 kaynanamda vardı ameliyat oldu iyki olmusum diyor kapalı amelıyat zaten hemen ayaklandı
Beybisii_ Gamze225 bende var hem menisküs hem ön çapraz bağ da hasar varmış tam kopmamis dereceniz kaç evde egzersiz yap ve dizlik tak yürürken kaslarını guclendir yaş genç olunca ameliyat a pek yanasmiyorlar
cikolatahurma zeynep91 benim annemde 3 ay oldu olalı ama hala ağrı çekiyor kaynananın uzun sürmüş muydu
Dmt-01 Gamze225 benim var doktor prp önerdi.Kendi kanımı alıp bi cihazda bi işlem yapılıp dizime enjekte edilecekti ama korktum bide internetten biraz araştırdım prp den sonra tekrarlıyormuş yine oyüzden şimdilik beklesin dedim
zeynep91 cikolatahurma ameliyatı mı ? 1,5 saat surdu tam farklı bi durummu var acaba bacagnda annenin ?