Bugun saat 14.30 gibi nimenrix ve bexero oldu bebegım. 3 aylık. Saat 16 da calpol verdım bir de saat 22 gibi verdim. Ateşi yok fakat cok huzursuz. Gece 23 te uykuya gectı 1.30 da aglayarak uyandı asla beşikte durmuyor şuan göğsumde uyuyor. Sizlerde süreç nasıldı, ne kadar sürdü. Normal mi bu durum ?