cansuh 2 ay 23 günlük sürekli eli ağzında hep salyaları akıyor elimi görürse emiyor diş kaşıntısı mı erken değil mi
efnze Diş tomurcukları gelişiyor demişti bize sağlık ocağındaki doktorumuz bizimde öyleydi şuan 4.5aylik baya azaldı ama hala kaşınmaya devam ediyor eli ağzından inmiyor
efnze Ayrıca bundan önceki bebeğimde öyleydi dişlerinde çok kasiniyordu ama 1yasina yakın çıkardı dişlerini
adakussss cansuh hemen kaşınıyor diye diş çıkarmıyorlar ki bizimde öyleydi 2,5 aylıkken kaşınmaya başladı 5. Ayında çıkardı taaa
muno112 Diş cikarmiyordur dişler damağa yerlesiyordur 2 ay civarı başlar 1 yaşından önce ilk dışı çıkması beklenir yani hiç belli olmaz 1 ay sonra da çıkabilir 6 ay sonra da