frdagul benimkine anlattıklarınızla aynı 2,5 yaşında 3 gün oldu ilk gün evdeki bütün minik bir delik açtım ikinci gün tekrar bir delik daha bugünde yarısına kadar kestim yere düşünce böyle olmuş hep büyüdün artık atalım dedim bugün çöpe attı ama üzgün olduğunu anlayabiliriyorum tersleşiyor falan bide iki gündür uyurken anneme bana emzik alırmısın diyormuş duyunca çok üzüldüm ama dönmek yok