Merhaba ben 5 eylülde sezaryen doğum yaptım 6 eylülde taburcu oldum sağlıkocağım aradı 9 eylülde 2.topuk kanı için tamm dedim ama o zamana kadar bebeğim birşey yemiyordu meme emmiyordu bende 9 eylülde acil doktora götüreyim dedim sağlık ocağı götürmeden topuk kanı almamız lazım dedi ve aldı ordan hastaneye gittik sarılık değeri 18 çıktı acil alıp küveze koydular 20 de beyine zarar veriyomuş iyleşti aldık bu sefer sağlık ocağı aradı acil metebolizmaya gitmesi lazım götürdük dedi 1.topuk kanı pku 1.6 çıkmış 2.topuk kanı 4.3 çıkmış pku şüphesi tahlil yaptılar öğleden sonra çıkacak yüksek ise yatırılacak denildi ve ben hala aptal gibi ne olduğunu bilmiyorum ağlıyorum sonuç çıktı 3.4 hafif pku diyetsiz devam her ay kontrol dedi 2.ay 3.7 çıktı aynı şekil her ay dedi ama hacettepeye özel 3.topuk kanı yollattı ücretli hala çıkmadı 3.ay aralık 4 gittik o da 1.6 çıktı bu sefer 2 ay dedi şubat 12 de gidecez ilk çocuğumda böyle bir korkum yoktu diye ek gıdaya başlamıştım şimdi bunda korkum var diye başlayamıyorum yükselir mi iyice düşer mi ne yapmam gerekecek birşey bilmiyorum üzüntüden sütüm kesildi diye evolvia nama veriyorum sağma usulü ile tekrar geldi diye hem sağıp anne sütü veriyorum hem mama tahlilerede mama veriyorum en az 1 buçuk saat sınra tahlil
veriyorum her tahlil günü ysklaşıncada içimi korku alıyor benide bilgilendirirmisiniz