Tuana4747 öncelikle hayırlı olsun taze anne, Allah analı babalı büyütsün yavrunu 🥰 yukarda birçok annemiz bahsetmiş kan şekerleri düştüğü için hep uyurlar bebişlerimiz en az 3 aylık olana kadar 2 saate bir alarm kurup emzirmen lazım 😊 uyanmıyorsa topuklarına hafif vurmak, bezini açmak açmaya rağmen uyanmıyorsa nemli pamukla özel bölgesini silmek kolay uyanmalarını sağlar 3. Ayı geçtikten sonra zaten kendileri acıkıp uyanıyorlar