aleynaayaz06
Spa merkezlerinde yaz kış su ayarları farklı oluyor . Zaten götürdüğünüz mekan bebeğiniz için uygun sıcaklıkta olacaktır . Çıktığınızda da uygun giydirirseniz ve özellikle kafa kısmını korursanız ( şapka takıp ) sorun yaşamazsınız 🙏🏻 bebekler çok keyif alıyor . Bende 6 aylık götürmüştüm benim götürdüğüm zamanda hava soğuktu , sorun yaşamadık çok şükür inşallah sizde yaşamazsınız