Ciddi derecede salgın var kış ayı evde sıkılıp avmlere doluşuyoruz ayriyeten toplu taşıma va binip bebeğimiİ sevmeye geliyolar ben eşim işten gelince bile direk duşa sokuyorum allaha şülür bu kışı hastalıksız atlatırım inşallah dışarı çıksam bile kalabalık yerlerde bulunmuyorum çocugum hava alsın yeter beni çok linçliyorlar ama nerde çokluk orda bokluk kusura bakmayın ama hastalık bu sonuçta okuldaki çocuklardan bile bulaşıp eve uğruyor o yüzden takviye felan kullanmak lazım organik şeyler mevsim meyveleri vs çocullar hasta olmasın:(