kardelen1209 Kizlar saat 10 dan beri kızimi uyutmaya calisiyorum uyuyo geri kalkiyo bende cok hastayım 39 derece ateşim var hastaneye gitsem kızimi emziremicem bi süre oda çok aktif emen bi cocuk 4 ay 13 günlük çok yoruldum heryerim agrıyo
aysegul_my kardelen1209 bu durumda mama verdirseniz içmezmi siz hastanede iken siz iyi olmalisinizki onada gecmez hem sizde cabuk toparlarsiniz emziren annelere gore ilaclar oluyor ona göre verirler böyle önemli durumlarda mama kullanabilirsiniz
karaniremm kardelen1209 sanırım influenzasın cünkü şuan herkes influenza ama bebeğinede geçmiştir yani arkadaşıma öyle dediler bi kaç güne toparlarsın ama en azından gidip parol serum taktırabilirsin
kardelen1209 aysegul_my Mama içince cok kusuyo ilk lohusalık donemimde mecburiyetten vermistim gazdan mahvolmuştu
aysegul_my kardelen1209 artik 4 bucuk aylik olmuş öyle yapmayabilir belki gaz daha az etkiler artık birde gaz yapmayan başka mamalarda var her cocuga her mama yaramiyor evet
aysegul_my kardelen1209 sma optipro kullaniyoruz biz cok memnunuz bebekkenden beri gazi daha iyi atabilior bu mamayla bi arkadasiminki aptamil ile büyüdu ama ilk yenidoğanken mahvoldu mesela gazdan işte her bebege iyi gelmio hipp te cok iyi diyolar rabbim şifa versin insallah
Fundish kardelen1209 aptamil conformil gaz yapmıyor hatta bütün gazı yok ediyor. Siz de 5-6 saatte bi parol alabilirsiniz. C bitaminli şeyşer yiyip ıhlamır içebilirsiniz. 5-6 aylıkken bebeğim ailecek biz de atlattık. Aylarca öksürdük ,öksürüğe çevirdi sonradan. Acil şifalar