kidsannesii Sigortadan önce tanı konulup hala devam hastalıkları sigorta karşılamıyor. Bizim başımıza geldi bebeğimiz 2 aylıktı kabız diye gittik ondan önce devlete gitmiştik normal muayeneye kabız diye teşhis yazmış (öyle bir şey yoktu sadece sormuştum kaç günde bir yapması normal diye) özele kabız diye gelince karşılamadı baya uğraştık öyle bir şey yok diye ücreti geri yatırdılar