skubra barlasinannesiii trendeyolda daha uygunları var set olarak sanırım vakumlu istiyorsunuz değil mi
larisa13 barlasinannesiii tabağından memnunum altı vakumlu mama sandalyesine veya masaya vakumluyorum tabağı deviremiyor. Kokuda yapmıyor normal deterjanla yıkamama rağmen ama aslında karbonat ve limonla temizlenmesi gerekiyor koku yapıyorsa da bundan dolayıdır kısacası 1 tane tabağı var bebeğimin o da oioi başka almaya ihtiyaç duymadım işimizi görüyor. Kaşığı için aynı şeyi söyleyemem çorba filan dökülüyo sevemedik onu we baby kaşık kullanıyoruz
Fundish barlasinannesiii gereksiz pahalı. Ve aldıgım şeylerin cogu gereksiz geliyor 2. Cocukla beraber. Neden ikinci el almamışım diye kızıyorum dolap ve letgo ya sürekki bakıyorum cok uygun oluyor. Ekstra para harcamak yerine cocuklarım için biriktirmeyi tercih ediyorum
barlasinannesiii Fundish gıda koyulacak ürünü ikinci el psikolojik olarak alamam herhalde içime sinmez :(
glz2 barlasinannesiii ben herşeyini almıştım bakımını düzgün yaparsan gayet de kullanışlı bebeğime kendi tabağımı falan kullanmak istemiyorum onun herşeyi ayrı çok da memnunum en azından içeriğinin temiz oluşu bile yeterli piyasada satılan uyduruk şeyleri çocuğuma kullanmak istemiyorum hepsiburada uygulamasından da takip edebilirsin%50 indirime çok giriyor
iremaydmr barlasinannesiii o kadar parayı gerçekten vermeyi düşündünüz mü normal kaselerde tabaklara ne oldu
barlasinannesiii iremaydmr blw yapacağımdan dolayı bu tara ürünler daha sağlıklı geliyor çocuk yere fırlatamaz vakumlu olduğu için fırlatsa bile kırılıp tehlike oluşturmaz
Seayel Ya resmen popüler kültür dayatması keşke almasaydım, melaminler falan daha iyi oioi koku yapıyor silikon kaşığı istemiyor gidip wee baby nin falan kaşıklarından alıcam
artikbiranneyim herseyguzelolacak24 ben aldım melamin bence daha sağlıklı ve temizliği daha kolay, sırf bu yüzden oioi almadım silikon içime sinmiyor