Normal normal adı üstünde tadım tadını alsa yeter acele etme sabırlı ol benim ilk oğlum iştahlıydı çok saldırır yerdi yalan değil ama ikinci oğlum 5 ay 15 günlük ayrıca alerjik bir bebe asla kilo almıyor 2,3 gündür bende tadım yaptırıyorum patatesle başladım ama yok dün ilk kez verdim kustu bugün istemedi yine öğürdü yarın son kez denicem sonra başka sebzeye geçicem haklı olarak ilk defa ağzına katı gıda giriyor öğürmesi istememesi çok normal sabırlı ol ısrar etme elbet mecbur yiyecek doktoruna danış öyle ilerle..