babyys evet yorumunuza katılıyorum benim bebeğim 3 aylık ben de su vermiyorum bazen günde bir çay kaşığı ama kaynanamgil çocuk susuzluktan öldü filan deyip su vermeye çalışıyorlar hatta bir kere yarım biberon doldurmuşlar ben iş yaparken içiriyorlardı son anda gördüm aldım ellerinden birkaç yemek kaşığı içmişti ama gerçekten büyüklerle uğraşmak kadar zor bir şey yok