ftmnrckr Canım diş ateş yapar diyende var 37 bucugu geçmez diyende. Ama ateş varsa mutlaka doktora götürülmeli çünkü dişe bağlı olabilir, enfeksiyon olabilir,nezle grip, herhangi bişey de tetikliyor olabilir doktor muayanesi içinizi rahatlatır. Kendimde ateş olduğunda bigun sonra götürüyorum kan tahlili olsun muayane olsun hepsini yaptırıyorum içim öyle rahatlıyor çok geçmiş olsun bebislerimiz hiç hasta olmasınlar.