anayimbencanim aslında çok güzel kilo almış,aramızda 3 ay var aynı kilodayız,hiç üzülmeyin,ben napayım :( bende çok yıprandım,mama hiç almadı reddetti 6 çeşit mama denedik,en son dün bu mamayı yazdılar ondan 5 ml içti düşünün:) ve demir ilacının damlalığıyla verdim,biberonda almıyor