yilmaz_buse anne sütü alan 6 aylık bir bebeğe durup dururken mamaya başlatmak neden onu anlayamadım? Kilosu mu az ki doktorunuz böyle bir şey söyledi, benim bildiğim ek gıdaya başlangıç döneminde belki kaşık mamalara başlanabilir ama günlük 1 2 defa devam sütü niyetine mamaya başlandığını ilk kez duyuyorum. Ek gıda miktarınız nedir? Yani acaba aldığı ek gıda ve verdiğiniz mama ile doyuyor olabilir mi o yüzden emmek istemiyor olabilir mi diye düşündüm.