gizem6767 Buralar çok sıkıcı ya 1 senedır burdayım hala arkadas edınemedım, kafa dengı akrablrm var ama onlar çok sıkıcı ya ne kahve içerler ne adam gıbı sohbetlerı var 🤣
mother-of-money gizem6767 merhaba dudullu da oturmuyorum ama ümraniye çakmak da oturuyorum. Yakınız sanırım. Ben de aynı dertten muzdaribim. Arkadaş olabiliriz istersen
ayseyusufalim gizem6767 mrb bende dudulluda oturuyorum bebeğimi sürekli ordaki Adil Amca parkına getiririm. Bende sevmedim buradaki komşulukları ama parkı güzel
efelendikmisimdi Merhaba ben de şerifalide oturuyorum dudulluya yakın burada komşuluklar çok da iyi değil ya aynı binada yan komşumu bile çok az tanıyorum
anurhkk Merhaba dudulluya yakınım esenkentte oturuyorum 10 dk mesafe ☺️ siz Dudullu tam neresindesiniz ? Ben de aynı dertten muzdaribim komşuluk vs yok
linababyy Merhaba bende ıhlamurkuyuda oturuyorum, benim tüm sülalem dudulluda oturuyor oldum olası orayı sevmem gerçi sülalemide sevmem 😂
ayseyusufalim melikekesim bende bebeğim için gidiyorum salıncağa bindiriyorum yoksa gitmem hele ordaki resmi kurum çok saçma değil mi
melikekesim gizem6767 ayseyusufalim evet ya bende çok saçma buluyorum çocukların olduğu bir ortamda öyle bir yer olmamalı bence