Bugün benim oğlanda asla yemek istemedi . Ispanak yaptım 5,6 kaşık anca yedi gerisini yemedi. Havuçlu mercimek yemeği yaptım yemedi yine zorla birkaç kaşık yutturdum yoğurtla. İnanın ben tüm gün ağzına saatlerce birşeyler soktum ki akşam açlıktan ağlamaması için. Sizi yoruyordur evet ama gün içinde yutması için uğraşmanız lazım. Oyalayıp yemesini sağlamak lazım. Şuan uykudan önce herşey ona ağır gelir. Ama ben olsam krep pankek tarzı birşey yapar önüne koyardım alıp yemesi için. Oğlumda denemiştim 14 aylıktı. Alıp yemişti