Merhaba öncelikle 10. Ayına girecek kızım var çok inatçı ve uykuya direniyor doktora götürdüm normal diyor ama artık bunaldım. Ayakta sallayarak uyuyor ve kollarını tutuyorum anca öyle dalıyor çok hiperaktif ne yapmam lazım bugün öğlen 3.5 da uyandı saat 00:00 da anca uyudu sizce normal mi yani bu bence değilde uyku eğitimine zorladım 4 gün olmuyor yani durmuyor yerinde ya götünü hoplatıyor ya elleri ya ayakları