anneann 1 oğlunuz var ismi modern bir isim 2. Hamileliğiniz inde erkek olduğunu öğrendiniz, ismine Halil İbrahim koyar mıydınız
Prensimm anneann ben koymazdım ilerde anne o abim olduğu halde onun ismi yeni güzel neden ben ikinci çocuğum ismim bu kadar eski demesin mutsuz olmasın diye koymazdım
anneann elisa2705 yani modern mi bilmiyorum ama Ahmet Mehmet e göre daha modern diye düşünüyorum ismi Metehan
[silindi] anneann Metehan çok köklü ve güçlü bir isim en güzeli Türk ismi. Kim istiyor bilmiyorum ama Metehandan sonra bunu koymam Türk ismi ile devam ederim. Halil İbrahim de güzel ama ağır Anadolu tarzı
ikibaloglanannesi anneann Çok güzel bir ismi var. Metehanın yanına Batuhan ismini çok yakıştırıyorum.
limonzeytinmom anneann Halil İbrahim güzel bir isim ama koymazdım 🤭 Hamza da güzel Ömer de mesela ama koymazdım 😄🫢
Kontes0011 Neden koyacaksınız ki babaların ismi mi, ben koymazdım ilerde çocuk eski işin beğenmeyebilir. Şimdiki çocuklar eski isimleri bilmiyor gibi bişey. Kitapların da kazım yazıyormuş. Bana o ne diye sordular 😀 çevremizde sınıflarında hiç bu isim yok.
hepsigececeksabret anneann koymazdım. Ayrıcalıklı gibi oluyor 1. Oğlan. 2 oğlum var ONUR VE ÇINAR♥️🎀💚😘😍
kuzeyimoglum anneann halil ibrahim çok güzel ama koymazdım. Biraz da çocuğu düşünmek lazım. Çınar efe vs bu isimlerin içinde ergenlikte kız arkadaş edinirken zorlanıyor çocuklar. Yeni jenerasyon olarak söylüyorum. Yoksa bence gayet güzel isim
Parsongan anneann Asla koymazdım. Benim oğlumun adı Kağan şimdi 2. ye hamileyim. Eğer erkek olursa Hakan düşünüyorum. Kız olursa Umay istiyorum inşallah. Kimsenin isteğine göre iş yapamam acısını çilesini ben çekiyorum sonra tepeden biri inip benim adımı koy yok şunu bunu koy hiç kusura bakmasın kimse.