esum Kızlar dişim çok agriyo randevu aldım geçen ama en erken 15 gün sonraya verdiler. Randevusuz gitsem tedavi ederler mi devlette acaba bilen yardımcı olabilir mi 🥲
anneann esum eskiden sabah erken gidince sıra veriyorlardı ama şuna hasta yoğunluğundan bizim burda vermiyorlar sizin orayı bilemem
Kuzularinanasi esum bizim burda randevusuz gitsen biraz beklesen sira gelir ama heryerin yogunlugu farkli.ya sansinizi deneyin.bi gidip bakin olmazsa aldiginiz tarihte nasil olsa giderseniz.
Hcccrn Randevusuz erkenden gittim ben aldılar ilaç verdiler bebeğim var de sıra yok falan derlwrse rica et bugüne eandevu aldım gidicem ahh sabahlara kadar uyuyamadım çok zor