badeci ben 1 numaralı kızımı tek göğüsle,.2 numaralı kızım da aynı tarafı emmek istemedi ama ben sağım yaptım o tarafı hep, 3 numaralı oğlum iki tarafı da emiyor normalde ( meme reddi yaşıyoruz) . Hiç sıkıntı yaşamadım, tek göğüste yetiyor ben 2 numaradayken bebeğim küçüktü ücretsiz izin kullanmamıştım o nedenle sağdım eve süt bırakmak için.