Melis_s26 Emzirme sureci boyunca gazlı içecek tüketen var mi canim çok istiyor ne gibi yan etkileri olur hamileliğim boyunca içtim birsey olmadı fakat emzirme sürecinde ne olur bilmiyorum bilgili tecrübeli annelerden cevap bekliyorummm
Melinda101019 Melis_s26 Hiç sevmem gazlı içecek normalde geçen 1-2 bardak içtim bende emziriyorum birşey olmaz sanırım sanmıyorum
elizinannesi-19 Melis_s26 ben içince gaz yapıyor kızıma. Hamileliğim boyunca içtim bi sıkıntı olmadı. Emziriyorum bende ama asitli içince sabahı sabah ediyoruz 🙄🙄
Durdaneceylin Kızım 13 aylık hala emiyor ve içerim yani sıkıntı yok diye biliyorum yemeklerin yanı da bazen tüketirim çok değil
minikkuzum22 Canım benim kız beş buçuk aylık doğduğu günden beri içiyorum çok şükür bi sıkıntı görmedim hatta ben bazen 4 su bardağı kola bile içiyorum içim yandığında
Melis_s26 minikkuzum22 Benim de canim çok fena kola istiyor fakat çocuğa gaz yapar diyorlar kafam karışıyor korkuyorum
Melis_s26 elmaliturta hem sut azalir hem gaz yapar da deniyor kimisi de birsey olmaz diyor denemeye de korkuyorum 🤷♀️
elizinannesi-19 Melis_s26 bi iki kere deneyin gözlemleyin. Çok içmeyin yarım bardak için. Baktınız bi sıkıntı olmuyo 1 bardak için nefsiniz körelsin en azından
Melis_s26 AsilDorukAnnesi benim de su an canim çok istiyor fakat tereddüt ediyorum gaz yapar diye korkuyorum
elmaliturta Melis_s26 ben büyüdüğü zaman denedim diyim iki üç kez denk geldi sütüm azaldı ve tesadüf değil bu dedim içmiyorum zaten çok sağlıksız eşim çok içiyordu bende dayanamıyordum onada aldırmıyorum yasak 😊
Eylulunannesi18 Melis_s26 herkeste farkli demekki bnde bugun kola iceyim dedim kizimin yuzunde bseyler cikti gaz yapti cok üzüldüm 😔
Melis_s26 Eylulunannesi18 aas gerçekten mi benim de dün oğlumun yüzünden isirik tarzı seyler çıktı acaba çoğalır mi içersem
AsilDorukAnnesi Eylulunannesi18 İnek sütü alerjisinden şüpheleniyorduk oğlumda doktor kolayı yasaklanıştı içerisinde Karamel var diye. Alerjik bi durumunuz varmı takip edin isterseniz ☺️
Eylulunannesi18 Melis_s26 bnce cogalir gercekten cok pisman oldum bnmde oyle oldu acı yedigim zamanda oluyor
Sblsrgnsn Melis_s26 ya cogu kisiye gaz yapiyormus kisiye gore degisiyor muhtemeln ama ben arada bi kola iciyorum ictigim gunlerde de hic gaz falan yapmadi yani bugune kadar