twinboymoms Biz çok memnun kaldık Tamer hocadan. Bize de kendi çocuk doktorumuz önermişti sağolsun. Ameliyat ortamı değil. Ama çok güzel ilgilendiler bilgilendirme yaptı hatta ben süreç başından sonuna kadar instagramdan ne zaman mesaj atsam hemen cevap verip çok güzel ilgilendi sağolsun. Devlet hastanesi olmasına rağmen çok güzel ilerledi süreç.